UJO’OP’ÉEL MEYAJ.
11/05/15
sen yan kananil tu’ux ku kuxtal
le xooknalo’ob tia’al tu láakal jka’ansajo’ob ma’ chen tia’al masewaal, bey xan tia’al u láako’ob yan u ts’áabaj u
kananil: u miatsil tia’al le aj.ka’anzaj tumeen le´lo´ku máachik
tia’al u yoojeltik báax ku nu ka’ansik ti le mejen palalo’ob wa ma´tu
meentik bello ma’ máalo’ob ku meentik u
meyaj xook,
tu láakal le xooknalo’ob ku
tasiko’ob yaabach k’a’óotik ti u miatsil bey xan u láaktsilo’ob yan lojtik’
LA IMPORTANCIA DEL CONTEXTO
CULTURAL DEL ALUMNO PARA UN DOCENTE INDIGENA
Tiene mucha importancia el
contexto del alumno para todo maestro no solo para el maestro indígena también
para los otros tienen que darle importancia a la cultura del alumno, tomarlo en
cuenta para saber que debe enseñarle a los pequeños, si no lo hace así su
trabajo educativo no estaría correcto.
Todos los alumnos traen muchos
conocimientos de su cultura y también de su familia hay que rescatarlo
J-XLUCIANA VILLAMONTE.