KAMP’ÉEL MEYAJIL "U NO’OJA’ANIL MEYAJTSIL XOOKNÁAL TI’ JKA’AMBESAJIL” IRENE AKE CHE

BIX A BEELE’EX, KEXI’ WA SEN TOJ A WÓOLE’EXE’.

TE’ CHAN JAATS MEYAJILA’ YAAN K TS’ÍIBTIK TU YÓOK’LAL U NO’OJANIL TI’ JKA’AMBESAJILE U CH’A’ NU’UKTIK U BAK’PAACHIL U CH’I’IBALIL MEJEN PAALAL IKIL U KAAMBAL. ICHIL LE JE’ELA’ MUCH TSOLE’E’X BA’AX KA KANA’ATIKE’EX TU YÓOK’LAL, BA’AX KA TUKULTIKE’X YAAN U YIL YÉETEL U KUXTALIL MEJEN PAALAL. TÁAJ K TÁAKPESIK WÁAJ IKIL MEYAJ, BIX K BÉEYKUNSIK. WA BEYO’ JE’EL XAN U PÁAJTAL K MUCH TAK’IK U CHÍIKULILO’OBE’ (U YOOCHEL, U WÍIMBAIL WA U VIDEOIL MÁAK, BA’ALO’OB, BA’ALCHE’OB, MEYAJTSILO’OB JE’EL BIX TSIKBALILO’OB). BEY TÚUNO’ BA’AX UNAJ K MEENTIK UTI’AL K TÁAKMUK’TIK U MEYAJTSIL CH’I’IBALIL MEJEN PAALAL ICHIL U KAAMBALIL.

EN ESTA ACTIVIDAD REDACTAREMOS LA IMPORTANCIA DEL CONTEXTO CULTURAL DEL ALUMNO PARA UN DOCENTE INDÍGENA. PARA ESTO ES NECESARIO EXPONER LO QUE SE ENTIENDE POR CONTEXTO CULTURAL Y QUE IMPLICACIONES TIENE EN LA VIDA COTIDIANA DE LOS ESTUDIANTES. ¿TOMAMOS EN CUENTA EL CONTEXTO CULTURAL DE LOS ESTUDIANTES PARA LLEVAR A CABO NUESTRAS ACTIVIDADES ACADÉMICAS? DE SER ASÍ PODREMOS EXPLICAR COMO SE LLEVAN A CABO, TAMBIÉN PODEMOS ADJUNTAR ALGUNAS EVIDENCIAS EN IMÁGENES DE PERSONAS, COSAS, ANIMALES, PRÁCTICAS CULTURALES, LITERATURA). EN ESTE SENTIDO, CUALES SERÍAN LAS PROPUESTAS ACADÉMICAS QUE PERMITIRÍA INTEGRAR EL CONTEXTO CULTURAL DEL ALUMNO EN SUS ACTIVIDADES DE APRENDIZAJE.

IRENE YOLANDA AKE CHEEN
IX-ÁANTAJIL XOOK

YÁAX MÚUCH’IL “KOSOM”

This entry was posted by GRUPO 1. Bookmark the permalink.